Spiller david78800 postede et indlæg den 06/11 17:54 på ZooValley Forum: GIFT CHECK . Besvar ham på ZooValley og udveksle med andre spillere - side 2

Opdag Battle
Battle Booty Game
Tjen 1000 punkter
opdage
Good Adventure Scratch Ticket
Antal resterende billetter:4325 / 5000
Tjen DKK 7 400
opdage
Scratch Ticket Tutti Frutti
Antal resterende billetter:8885 / 9600
Tjen DKK 750
opdage
Scratch Ticket Tutti Frutti
Antal resterende billetter:8885 / 9600
Tjen DKK 750
opdage
Drago Scratch Ticket
Antal resterende billetter:3500 / 3500
Tjen DKK 7 400
opdage

emne:  GIFT CHECK
calop06
611 
27/12/2010 14:21:09

Hej,

Kan jeg vide, hvor mange madpoint der er brug for for at få en check på 50 euro?

Tak på forhånd.


Hej 🙋

Hvis du har punkterne, rådgiver man: Aktivér dig for at bestille det 🙁y):

Hav en god dag 🎤

sirius
23 
27/12/2010 01:20:19

Hej 🙋

Du kan få en check for 50 euro for 2 958 950 point.

Gode spil

evy57
87 
26/12/2010 17:21:25

Hej,

Kan jeg vide, hvor mange madpoint der er brug for for at få en check på 50 euro?

Tak på forhånd.

calop06
611 
26/12/2010 11:57:32

Hej web 🙋

Glad læsning cyriletfab, dette er en roman fra vores kære web 😀😀





cyriletfab
25 
25/12/2010 23:49:39

Jeg følger alle aftalt web ingen bekymringer, og jeg er meget rørt af din besked klart udtrykke og godt sagt! 1000 tak!
hilsener,
god ferie og god ferie 😉

webmaster
1629 
24/12/2010 16:02:10

Jeg anerkender, at den besked, der blev sendt til dig, er dårligt udtrykt, og endnu en gang gør jeg det klart: Checks sendes, undtagen i tilfælde, som er pålagt af vores bank, og som forpligter os til at bekræfte din identitet.

Vi har altid ønsket, at dette forum ikke skulle være et alternativ til kundeservice. Jeg betragter ikke dette som censur, for så vidt jeg udgiver og besvarer det generelle spørgsmål, for faktisk interesserer det naturligvis alle spillere! På den anden side skal de udvekslinger, du har med Kundeservice, efter min mening forblive private, især da din sag varetages af en kundeansvarlig, som har givet dig sit navn, og som derfor tager sig af dig personligt til det ske hurtigt! Desuden er det ikke specifikt i forhold til dig, jeg "blokerer", men fordi andre ellers logisk nok vil blive fristet til at komme og give udtryk for deres personlige sag her, og vi har tidligere set, hvad det har givet , desværre. Men jeg kan ikke bruge min tid på at besvare spillernes problemer! For slet ikke at tale om, at så skal du reagere på svarene fra de andre spillere, der er bekymrede...osv.
Det er uoverskueligt for mig, forstå mig! Desuden har jeg ikke direkte adgang til alle dine data, så jeg kan alligevel ikke verificere alt direkte på egen hånd.

Hvis vi ønsker, at dette rum forbliver behageligt for alle, så lad os være opmærksomme på, at dette kræver, at alle respekterer visse regler. Jeg nævner uden censur den misforståelse du har med kundeservice, og alle spillerne har kunnet læse den!

Jeg håber, du vil forstå betydningen af min blokering og mit ønske om ikke at have nogen forvirring mellem behandling af personlige problemer, som udelukkende udføres af kundeservice, og generelle diskussioner, som foregår her.

Så endnu en gang fortjener den besked, du har modtaget, at blive afklaret, jeg bekræfter den over for dig... uden censur... men dette er et spørgsmål om kundeservice, og det er et personligt problem! Hvis der opstår nye problemer i fremtiden, vil jeg ikke forhindre dig i at udtrykke dig her.

Jeg ved, at der vil være utilfredse mennesker, jeg forventer alle de mulige svar, men som altid håber jeg at kunne regne med, at du forbliver behagelig for mig, selvom du ikke er enig med mig!


Internettet'

calop06
611 
24/12/2010 15:50:06

Hello🙋

Udveksling med kundeservice er privat, men jeg bekræfter til 2Loup1, at kundeservicen har bedt Cyriletfab om at underkaste sig denne procedure. Endnu engang, når disse checks er foretaget og valideret med vores bank, vil der ikke være flere bekymringer.

The Web '


Hej web 🙋

Tak for denne præcisering 🙁y):

Undskyld for dig cyriletfab, enkel check.

Held og lykke til alle 🎤

Dato for udgivelsen af meddelelsen 24/12/2010 17:23:10


cyriletfab
25 
24/12/2010 15:15:51

Hvad jeg ikke forstår er, at du er tvetydig med kundeservice! hvem siger til mig og jeg site: "vi sender ikke check, kun overførsler!" ...
Jeg drømmer eller fanger noget lol 😲

webmaster
1629 
24/12/2010 15:11:01

Hello🙋

Udveksling med kundeservice er privat, men jeg bekræfter til 2Loup1, at kundeservicen har bedt Cyriletfab om at underkaste sig denne procedure. Endnu engang, når disse checks er foretaget og valideret med vores bank, vil der ikke være flere bekymringer.

The Web '

calop06
611 
24/12/2010 00:25:37

flere checks på MadWin !
Jeg har lige lært, at MadWin ikke sender MadWin mere!
de vil kun foretage overførsler!
pfff ... nogle store spillere vil opskrive,
for andre som mig kan jeg lide mindre ...
det er mere et spil side men et casino ...


Hej 🙋

Det er ikke 1. april 😵

Du har lige lært det med din krystalkugle?

Jeg bestilte x checks, og jeg har altid modtaget dem på kort tid, undtagen når charlotte embedsmænd knækker bordellen (posthuset) 😈

Til konklusion, giv os beviset her for jeres ord 🙁y):

Hav en god dag 🎤



DreamCentury brand logo
Gratis spil uden købsforpligtelser, gratis spil og gaver

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rettigheder forbeholdes