Spiller webmaster postede et indlæg den 13/11 14:25 på ZooValley Forum: Meddelelse til alle: Kundeservice og dig . Besvar ham på ZooValley og udveksle med andre spillere

Oplev Knivmesteren
Knivmester
Vær Ninja Master of Knives!
opdage
Opdag Pharaoh
Pharaoh Booty Game
Tjen i Honor Magic5 Lite 5G smartphone
opdage
Oplev Sugar Truck
Sugar Truck
opdage
PopCorn Scratch Ticket
Antal resterende billetter:2905 / 3000
Tjen DKK 7 400
opdage
Oplev Bee Lucky
Bee Lucky Rush Bee Lucky Game
Tjen og Cacharel Noa Parfume
opdage

emne:  Meddelelse til alle: Kundeservice og dig
webmaster
1631 
13/11/2010 14:25:50

Hej allesammen ! 🙋🙋

Vores kundeservices svartider har været usædvanlige i tre måneder, hvilket fremgår af alle de meddelelser, som vores vindere med glæde sender os med posten efter modtagelsen af en gave.

Det er dog rigtigt, at vores forsinkelser i den seneste uge har været meget længere, fordi vi er en smule overvældet af beskeder efter Bugs , der opstod på webstederne den 09/11 🤕 Grundlæggende mangler vi stadig at forbedre vores reaktionstider i tilfælde af en stor tilstrømning af anmodninger.

Jeg beder derfor jer alle om lidt ekstra tålmodighed og forståelse: Så snart der opstår større Bugs på MadWin , QuoVerbis , CadoVillage , MadLotto , FilFun og nu MadGames, er kundeservice stærkt efterspurgt, og vores responstider forlænges naturligvis.

For slet ikke at tale om, at torsdag den 11/11 var en helligdag, og det hjælper ikke!

Tingene skulle være normal igen fra mandag den 22.11.

Godt spil alle sammen!

Nettet' 🌹🌹

groseille3333
863 
12/12/2014 11:14:28

Fredag er det klokken elleve, ingen svar på en besked sendt i går kl. 0h40 til sc, ingen chat-klient siden i går, meddelelser ikke valideret dagen i går på forummet og ingen information sendt på væggen 🙁
allerede ferie?

chavas
17/12/2013 10:16:07

🙋 held og lykke med overfloden af arbejde, vinderne, jeg er sikker på, vil være tålmodige, når de andre håber på at vinde forbliver... god afslutning på året 2013
Hej allesammen ! 🙋🙋

Vores kundeservices svartider har været usædvanlige i tre måneder, hvilket fremgår af alle de meddelelser, som vores vindere med glæde sender os med posten efter modtagelsen af en gave.

Det er dog rigtigt, at vores forsinkelser i den seneste uge har været meget længere, fordi vi er en smule overvældet af beskeder efter Bugs , der opstod på webstederne den 09/11 🤕 Grundlæggende mangler vi stadig at forbedre vores reaktionstider i tilfælde af en stor tilstrømning af anmodninger.

Jeg beder derfor jer alle om lidt ekstra tålmodighed og forståelse: Så snart der opstår større Bugs på MadWin , QuoVerbis , CadoVillage , MadLotto , FilFun og nu MadGames, er kundeservice stærkt efterspurgt, og vores responstider forlænges naturligvis.

For slet ikke at tale om, at torsdag den 11/11 var en helligdag, og det hjælper ikke!

Tingene skulle være normal igen fra mandag den 22.11.

Godt spil alle sammen!

Nettet' 🌹🌹

Ghismo182003
12/11/2013 11:51:21

Kunne kundeservice ikke tillade fjernelse af en besked, når den ikke længere har nogen grund til at være? SV ville være mindre overfyldt. Credits opnået efter konvertering af madpoints krediteres nu til mine konti, men meddelelser ventes.


Den 13/11/2010.
Hej, JP!

Denne idé har været i mit hoved i et stykke tid!
Ære til dig, som vil have udtrykt det, og hvem er meget involveret! Meget meget god ide, for spillerne ønsker at afslutte anmodninger, der er blevet OBSOLET!
SC'en bliver mere "ventileret".

Bravo JP!

RECO-RECO-RECO !!!

Med venlig hilsen

Fred.



Hej alle sammen!

Helt enig. Det ville være en tidsbesparende for alle! 🙁y)

Hav en god dag!



miguelita
92 
02/11/2013 05:00:13

helt enig med JPM50, der ville lette en god dag

83mamou
20/01/2013 16:54:10

siden i morges kan jeg ikke oprette forbindelse til lettrix for mine gratis spins. Og forbinde mig til kundeservice for at rapportere det som anbefalet i meddelelsen, der vises

Så jeg går igennem dette forum og håber at problemet bliver løst snart
tak

orangeamere33
20/01/2013 11:36:12

Denne dag, 20 01 2013, kan ikke få adgang til spillene fra hjemmesiden. Normal?

esteban56
12/12/2012 03:11:27

tak for dit rapude svar

webmaster
1631 
11/12/2012 16:55:34

Hej! 🙋

esteban56: Jeg foreslår, at du kontakter kundeservice ved at fortælle ham, hvad tilbud du taler om, de kan tjekke og svare.

Gode spil!
The Web '

esteban56
11/12/2012 03:58:32

Kreditkøbstilbuddet virker ikke længere, er det normalt?



DreamCentury brand logo
Gratis spil uden købsforpligtelser, gratis spil og gaver

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rettigheder forbeholdes