Spiller webmaster postede et indlæg den 13/11 14:25 på ZooValley Forum: Meddelelse til alle: Kundeservice og dig . Besvar ham på ZooValley og udveksle med andre spillere
Gratis spil !! Registrer og spil mere end 1000 spil! mere end DKK 89 400 gevinster pr. uge!
Vores kundeservices svartider har været usædvanlige i tre måneder, hvilket fremgår af alle de meddelelser, som vores vindere med glæde sender os med posten efter modtagelsen af en gave.
Det er dog rigtigt, at vores forsinkelser i den seneste uge har været meget længere, fordi vi er en smule overvældet af beskeder efter Bugs , der opstod på webstederne den 09/11 🤕 Grundlæggende mangler vi stadig at forbedre vores reaktionstider i tilfælde af en stor tilstrømning af anmodninger.
Jeg beder derfor jer alle om lidt ekstra tålmodighed og forståelse: Så snart der opstår større Bugs på MadWin , QuoVerbis , CadoVillage , MadLotto , FilFun og nu MadGames, er kundeservice stærkt efterspurgt, og vores responstider forlænges naturligvis.
For slet ikke at tale om, at torsdag den 11/11 var en helligdag, og det hjælper ikke!
Tingene skulle være normal igen fra mandag den 22.11.
Fredag er det klokken elleve, ingen svar på en besked sendt i går kl. 0h40 til sc, ingen chat-klient siden i går, meddelelser ikke valideret dagen i går på forummet og ingen information sendt på væggen 🙁 allerede ferie?
🙋 held og lykke med overfloden af arbejde, vinderne, jeg er sikker på, vil være tålmodige, når de andre håber på at vinde forbliver... god afslutning på året 2013
Hej allesammen ! 🙋🙋
Vores kundeservices svartider har været usædvanlige i tre måneder, hvilket fremgår af alle de meddelelser, som vores vindere med glæde sender os med posten efter modtagelsen af en gave.
Det er dog rigtigt, at vores forsinkelser i den seneste uge har været meget længere, fordi vi er en smule overvældet af beskeder efter Bugs , der opstod på webstederne den 09/11 🤕 Grundlæggende mangler vi stadig at forbedre vores reaktionstider i tilfælde af en stor tilstrømning af anmodninger.
Jeg beder derfor jer alle om lidt ekstra tålmodighed og forståelse: Så snart der opstår større Bugs på MadWin , QuoVerbis , CadoVillage , MadLotto , FilFun og nu MadGames, er kundeservice stærkt efterspurgt, og vores responstider forlænges naturligvis.
For slet ikke at tale om, at torsdag den 11/11 var en helligdag, og det hjælper ikke!
Tingene skulle være normal igen fra mandag den 22.11.
Kunne kundeservice ikke tillade fjernelse af en besked, når den ikke længere har nogen grund til at være? SV ville være mindre overfyldt. Credits opnået efter konvertering af madpoints krediteres nu til mine konti, men meddelelser ventes.
Den 13/11/2010. Hej, JP!
Denne idé har været i mit hoved i et stykke tid! Ære til dig, som vil have udtrykt det, og hvem er meget involveret! Meget meget god ide, for spillerne ønsker at afslutte anmodninger, der er blevet OBSOLET! SC'en bliver mere "ventileret".
Bravo JP!
RECO-RECO-RECO !!!
Med venlig hilsen
Fred.
Hej alle sammen!
Helt enig. Det ville være en tidsbesparende for alle! 🙁y)
siden i morges kan jeg ikke oprette forbindelse til lettrix for mine gratis spins. Og forbinde mig til kundeservice for at rapportere det som anbefalet i meddelelsen, der vises
Så jeg går igennem dette forum og håber at problemet bliver løst snart tak