Spiller webmaster postede et indlæg den 22/12 15:49 på ZooValley Forum: Udfordringer og Mega Udfordringer . Besvar ham på ZooValley og udveksle med andre spillere - side 3
Gratis spil !! Registrer og spil mere end 1000 spil! mere end DKK 89 400 gevinster pr. uge!
Hej web, dette svar er temmelig fantastisk, overvej ikke rangordningen fordi det er forkert! Det er som om når vi går på indkøb, fik vi at vide, ikke tage hensyn til priserne på hylden, de er forkerte, hvad der betyder noget er kassen! Personligt stiller jeg ikke spørgsmål, alligevel bliver displayet opdateret kun hver time
Jeg tror, at mit svar ikke var klart ;-) Der er et problem med udstationering på rangordningen, så det du ser, svarer ikke til virkeligheden. Når skærmen er rettet, vil du kunne se de rigtige medlemmer med det korrekte antal medaljer. I mellemtiden tak for at ignorere de placeringer du ser, fordi det er forkert!
Tak web for dit svar så hurtigt Men det svarer ikke til mit første spørgsmål: Hvordan den første dag i megaudfordringen kl. 11:50 kan den første spiller allerede have 10650 medaljer, mens den første af hver udfordring kun kan have 4000 medaljer pr. Spil, og at der er end 15 gratis spins. At vide, at den maksimale score pr. Spil er 150, kan vi ikke være 1 i 3 gratis spil
Hej web Jeg forstår ikke, hvordan den første dag i megaudfordringen kl. 11:50 kan den 1. spiller allerede have 10650 medaljer, mens den 1. udfordring kun kan have 4000 medaljer pr. Spil, og at der kun er 15 gratis spins. At vide, at den maksimale score pr. Spil er 150, kan vi ikke være 1 i 3 gratis spil Derudover finder jeg ikke navnet på den første mega-udfordring i NO free games For at have 10650 medaljer i mega udfordring bliver jeg nødt til at se sit navn i mindst 3 spil på første eller andet sted Tak for forklaringen
OK, men min kommentar handlede om gårsdagens rangering. Jeg sendte en besked til kundeservice, og rangordningen blev opdateret i går aftes, så jeg genvandt mine point efter rangordningen, der sluttede den 11/01 kl. 23:59 (min besked var fra 11/01 til 17H48 ). Tak til kundeservice for sin lydhørhed.