Spiller webmaster postede et indlæg den 21/04 13:18 på ZooValley Forum: MadPoints display: problemløsning . Besvar ham på ZooValley og udveksle med andre spillere
Gratis spil !! Registrer og spil mere end 1000 spil! mere end DKK 89 400 gevinster pr. uge!
Jeg havde også det samme, bortset fra at det var 1000000 mp på det tidspunkt, da jeg fortalte det selv nettet var generøs poutant var ikke min fødselsdag lol 😂 og den næste dag de var væk 🤢 men hej det er normalt gå godt spil overhovedet ps (stor ny hjemmeside) 🙁y): 😂
Da visning af dine MadPoints tidligere var falsk, kunne du "se" mere eller mindre MadPoints, end du rent faktisk ejede. Det er derfor helt muligt, at din faktiske saldo er mindre end det, der blev vist. Så der er ingen fejl.
Du kan kontakte kundeservice for at anmode om bekræftelse af din MadPoints balance.
Hej, jeg har lige modtaget den berømte email! og ved at forbinde til min konto i det øjeblik jeg indser, at 1000 MP forsvandt, mens de var der, er der 1H! Er problemet virkelig løst? Hvordan genoprette disse parlamentsmedlemmer? fordi du siger, at ingen er gået tabt, så de kommer tilbage? Er der en kasse i kundeservicen for at gøre kravet?
Mange af jer har rapporteret et problem med dine MadPoints siden den nye MadWin gik live i sidste uge.
Vi informerer dig om, at dette problem nu er løst. Ingen MadPoints var tabt. Alle dine spillede spil er blevet registreret korrekt i vores databaser, og alle dine MadPoints er blevet tildelt til dig. Det problem, du oplevede, var kun en dårlig visning af din MadPoints balance på din MadWin grænseflade.
Vi undskylder for ulejligheden og tak for din loyalitet.
Hele vores team (og især vores grafiske designere!) Vil også gerne takke for de mange lykønskede meddelelser vi modtog på den nye grafik!