Spiller meauchaussee1 postede et indlæg den 29/09 14:20 på ZooValley Forum: annullering af en gave . Besvar ham på ZooValley og udveksle med andre spillere

Opdag Pharaoh
Pharaoh Booty Game
Tjen til Apple Iphone 13 Adapter
opdage
Scratch Road Trip Ticket
Antal resterende billetter:1667 / 2000
Tjen DKK 14 900
opdage
PopCorn Scratch Ticket
Antal resterende billetter:3000 / 3000
Tjen DKK 7 400
opdage
Oplev Fish A Prize - jackpot
Loot Fish A Prize Game - Jackpot
Tjen i smartphone Xiaomi Redmi 9C 3Gb 64Gb 6.53" Hd+ Dot Drop Display 5000Mah
opdage
Oplev Sugar Truck
Sugar Truck
opdage

emne:  annullering af en gave
keepsake
16 
17/10/2009 00:30:42

Jeg er fra Canada, og det tog 1 og en halv time før jeg modtog mine gaver. Jeg forstår ikke pk c så længe men godt ..

Madeinpat
53 
14/10/2009 20:26:55

Det er rigtigt, at det er synd, men det var nødvendigt at være opmærksom, jeg hilser MadWin 's hastighed sendt gaverne !! Jeg sætter stor pris på at modtage mine gaver kun 1 uge efter spørgsmålet!

hat og tak for hastigheden.

Når til dig, undskyld denne fejltagelse

claude3705
54 
07/10/2009 00:02:20

WebMaster skrev:
Hej 🙋

så meget jeg kan forstå din skuffelse over ikke at kunne annullere din ordre i tide, så meget jeg er overrasket over din vrede, det er første gang, vi beskylder for at sende en gave for hurtigt!

Det viser sig at du har bestilt din gave søndag. Da vi gør så meget som muligt for de gaver, der er bestilt i butikken, fortsatte vi med at sende den næste morgen, selv før kundeservice kunne behandle din besked, kunne vi ikke gøre noget andet fra et synspunkt

kundeservice baseret i Frankrig, siger jeg bravo MadWin 🙁y): 🙁y): 🙁y):

diapositif
359 
06/10/2009 18:00:38

Det er selvfølgelig en skam at modtage en gave, der er bestilt af en fejl, jeg forstår dig, men jeg synes, vi skal være forsigtige, når vi bekræfter anmodningen.

Undskyld for dig! 🙁

Jeg tilbyder dig denne annonce for at blødgøre din skuffelse.

🙋


webmaster
1629 
29/09/2009 15:49:41

Hej 🙋

så meget jeg kan forstå din skuffelse over ikke at kunne annullere din ordre i tide, så meget jeg er overrasket over din vrede, det er første gang, vi beskylder for at sende en gave for hurtigt!

Det viser sig at du har bestilt din gave søndag. Da vi gør så meget som muligt for de gaver, der er bestilt i butikken, fortsatte vi med at sende den næste morgen, selv før kundeservice kunne behandle din besked, kunne vi ikke gøre noget andet fra et "logistisk" synspunkt.

Vi er meget oprigtige ked af at du ikke kunne annullere denne gave til tiden, men igen gjorde vi, hvad alle vores spillere vil have, og hvad gør os berømte, som du påpeger: send din gave til de mest hurtigt at tilfredsstille dig.

Hvad angår det faktum, at kundeservice ikke kunne svare dig i tide, er det ganske enkelt, at vores kontoforvaltere, der er hjemmehørende i Frankrig, er som alle i roen (velfortjent) i weekenden!

Endnu en gang med al vores forståelse håber vi, at du vil være glad for at modtage din gave!

The Web '

meauchaussee1
29/09/2009 14:20:28

her bestilte jeg en gave ved en fejl, fordi jeg ikke kunne validere køerne, jeg troede jeg kunne validere på denne måde, jeg indså ikke, at jeg bestilte !!! i de 10 minutter, der har fulgte, fortsatte jeg med at annullere denne ordre uønsket !!! Jeg kunne ikke være hurtigere! I morges, så to dage senere, bliver jeg fortalt, at dette er umuligt, fordi denne gave blev sendt ........ den 29. !!!!!! du vil forstå min vrede, fordi jeg har bestemt disse madpoints til køb af en gave meget mere interessant !!!! Jeg ønskede at formidle denne meddelelse cer ce er virkelig uacceptabel fra dette websted, som har et godt omdømme, men her garanterer jeg dig, de skuffer mig virkelig! Jeg håber, de vil komme tilbage til deres beslutning !! især at denne falske manipulation ikke ville ske, hvis webstedet havde fungeret ordentligt denne sidste søndag !! Jeg gentager, hvem laver på dig ???



DreamCentury brand logo
Gratis spil uden købsforpligtelser, gratis spil og gaver

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rettigheder forbeholdes