Spiller meauchaussee1 postede et indlæg den 29/09 14:20 på ZooValley Forum: annullering af en gave . Besvar ham på ZooValley og udveksle med andre spillere
Gratis spil !! Registrer og spil mere end 1000 spil! mere end DKK 89 400 gevinster pr. uge!
Det er rigtigt, at det er synd, men det var nødvendigt at være opmærksom, jeg hilser MadWin 's hastighed sendt gaverne !! Jeg sætter stor pris på at modtage mine gaver kun 1 uge efter spørgsmålet!
så meget jeg kan forstå din skuffelse over ikke at kunne annullere din ordre i tide, så meget jeg er overrasket over din vrede, det er første gang, vi beskylder for at sende en gave for hurtigt!
Det viser sig at du har bestilt din gave søndag. Da vi gør så meget som muligt for de gaver, der er bestilt i butikken, fortsatte vi med at sende den næste morgen, selv før kundeservice kunne behandle din besked, kunne vi ikke gøre noget andet fra et synspunkt kundeservice baseret i Frankrig, siger jeg bravo MadWin 🙁y): 🙁y): 🙁y):
Det er selvfølgelig en skam at modtage en gave, der er bestilt af en fejl, jeg forstår dig, men jeg synes, vi skal være forsigtige, når vi bekræfter anmodningen.
Undskyld for dig! 🙁
Jeg tilbyder dig denne annonce for at blødgøre din skuffelse.
så meget jeg kan forstå din skuffelse over ikke at kunne annullere din ordre i tide, så meget jeg er overrasket over din vrede, det er første gang, vi beskylder for at sende en gave for hurtigt!
Det viser sig at du har bestilt din gave søndag. Da vi gør så meget som muligt for de gaver, der er bestilt i butikken, fortsatte vi med at sende den næste morgen, selv før kundeservice kunne behandle din besked, kunne vi ikke gøre noget andet fra et "logistisk" synspunkt.
Vi er meget oprigtige ked af at du ikke kunne annullere denne gave til tiden, men igen gjorde vi, hvad alle vores spillere vil have, og hvad gør os berømte, som du påpeger: send din gave til de mest hurtigt at tilfredsstille dig.
Hvad angår det faktum, at kundeservice ikke kunne svare dig i tide, er det ganske enkelt, at vores kontoforvaltere, der er hjemmehørende i Frankrig, er som alle i roen (velfortjent) i weekenden!
Endnu en gang med al vores forståelse håber vi, at du vil være glad for at modtage din gave!
her bestilte jeg en gave ved en fejl, fordi jeg ikke kunne validere køerne, jeg troede jeg kunne validere på denne måde, jeg indså ikke, at jeg bestilte !!! i de 10 minutter, der har fulgte, fortsatte jeg med at annullere denne ordre uønsket !!! Jeg kunne ikke være hurtigere! I morges, så to dage senere, bliver jeg fortalt, at dette er umuligt, fordi denne gave blev sendt ........ den 29. !!!!!! du vil forstå min vrede, fordi jeg har bestemt disse madpoints til køb af en gave meget mere interessant !!!! Jeg ønskede at formidle denne meddelelse cer ce er virkelig uacceptabel fra dette websted, som har et godt omdømme, men her garanterer jeg dig, de skuffer mig virkelig! Jeg håber, de vil komme tilbage til deres beslutning !! især at denne falske manipulation ikke ville ske, hvis webstedet havde fungeret ordentligt denne sidste søndag !! Jeg gentager, hvem laver på dig ???