Spiller massou33 postede et indlæg den 03/09 21:17 på ZooValley Forum: Er der en pilot på flyet? . Besvar ham på ZooValley og udveksle med andre spillere - side 2
Gratis spil !! Registrer og spil mere end 1000 spil! mere end DKK 89 400 gevinster pr. uge!
Siden d. 08/18 har jeg ikke fået noget svar fra kundeservice på de få stillede spørgsmål.
Jeg vandt en gave ( Catch A Prize loot) den 14/8, den er stadig ikke blevet afsendt.
Så her er mine spørgsmål: 1. Hvor længe skal jeg vente på, at en "stor" gave bliver sendt? 2. Kundeservice forpligter sig til at svare inden for 48 til 72 timer, hvordan kan denne tavshed forklares?
Jeg kan forstå historien om helligdage og alt muligt, men det er det mindste, vi kan gøre for at advare, at informere brugere, der for mange af dem "betaler" (og endda...)! Det er ikke kompliceret, en simpel besked på "min konto"-grænsefladen for at informere om, at svartiden er længere indtil en sådan dato; en lille linje i FAQ for at rådgive om gavefragttider og hvorfor osv.
Uden det tror vi på Bugs , vi mister selvtillid tror jeg - håber jeg - uden grund. Og vi tilstopper et forum, der er for moderat, og kundeservice, der ikke har brug for det, forestiller jeg mig.