Spiller yassayassa postede et indlæg den 28/08 16:23 på ZooValley Forum: kundeservice blah . Besvar ham på ZooValley og udveksle med andre spillere - side 2
Gratis spil !! Registrer og spil mere end 1000 spil! mere end DKK 89 400 gevinster pr. uge!
1wolf2 skrev: massou33 skrev: 1wolf2 skrev: yassayassa skrev: det er mere end en uge siden, jeg efterlod 2 beskeder til kundeservice og stadig intet svar (mens de siger, at de svarer inden for 48/72 timer!!!) er dette normalt! (tænk)(yeah) Hej 🙋
Har du ikke holdt ferie?
I så fald var du sandsynligvis ikke tilgængelig 🎤
Med det arbejde, som MadWin udfører, synes jeg, de har ret til at holde en velfortjent ferie, og du kan vente lidt 🎤
God fortsættelse 🌹 De kunne bare advare... Hej massou33 🙋
De kunne advare!! Du mangler ikke nerve 😀
De har ret til at tage forskud som alle andre uden at være ansvarlige over for nogen!!!!!!
Har det forhindret dig i at spille? Nej det tror jeg ikke!!
Modtagelsen af de vundne præmier tog længere tid ok! Men alt vil være tilbage til det normale i de kommende dage, og det er allerede startet!! (så vidt jeg er bekymret for) 🎤
Så hav lidt tålmodighed, det skader dig ikke 😀
God fortsættelse og 🍸
Jeg er ikke enig med dig 1loup2, men vi skal heller ikke lave en ost af det.
For mig er det et spørgsmål om servicekvalitet , uanset om MadWin spil eller sælger internetadgang, peanuts eller badeværelser, det er det samme. De forudser forsinkelser, fejl, utilgængelighed i løbet af ferien, godt de advarer, de giver perioden, jeg beder ikke om mere.
Medmindre jeg tager fejl MadWin os desuden om at hjælpe dem med at blive bedre: Jeg giver min mening, som ser ud til at blive delt af mange, det er normalt.
Nu hvor du er storsindet Game Point til at acceptere alt, er det dit problem! og vi forstod alle din holdning, svær at gå glip af.
Lad os bare give vores fra tid til anden. Det er fordi problemerne varer ved, at jeg endte med at udtrykke mig.
For at svare dig Nej, det forhindrede mig ikke i at spille, men fra at bruge Spilkredit , ja.
massou33 skrev: 1wolf2 skrev: yassayassa skrev: det er mere end en uge siden, jeg efterlod 2 beskeder til kundeservice og stadig intet svar (mens de siger, at de svarer inden for 48/72 timer!!!) er dette normalt! (tænk)(yeah) Hej 🙋
Har du ikke holdt ferie?
I så fald var du sandsynligvis ikke tilgængelig 🎤
Med det arbejde, som MadWin udfører, synes jeg, de har ret til at holde en velfortjent ferie, og du kan vente lidt 🎤
God fortsættelse 🌹 De kunne bare advare... god morgen; Jeg har også 5 ubesvarede beskeder. to fra 20. august, to fra 22. august og én fra 28. august.
Jeg forstod heller ikke, hvorfor jeg ikke havde et svar. Da jeg ikke tager på ferie, havde jeg ikke tænkt på det. Tak og god dag
massou33 skrev: 1wolf2 skrev: yassayassa skrev: det er mere end en uge siden, jeg efterlod 2 beskeder til kundeservice og stadig intet svar (mens de siger, at de svarer inden for 48/72 timer!!!) er dette normalt! (tænk)(yeah) Hej 🙋
Har du ikke holdt ferie?
I så fald var du sandsynligvis ikke tilgængelig 🎤
Med det arbejde, som MadWin udfører, synes jeg, de har ret til at holde en velfortjent ferie, og du kan vente lidt 🎤
God fortsættelse 🌹 De kunne bare advare... Hej massou33 🙋
De kunne advare!! Du mangler ikke nerve 😀
De har ret til at tage forskud som alle andre uden at være ansvarlige over for nogen!!!!!!
Har det forhindret dig i at spille? Nej det tror jeg ikke!!
Modtagelsen af de vundne præmier tog længere tid ok! Men alt vil være tilbage til det normale i de kommende dage, og det er allerede startet!! (så vidt jeg er bekymret for) 🎤
1wolf2 skrev: yassayassa skrev: det er mere end en uge siden, jeg efterlod 2 beskeder til kundeservice og stadig intet svar (mens de siger, at de svarer inden for 48/72 timer!!!) er dette normalt! (tænk)(yeah) Hej 🙋
Har du ikke holdt ferie?
I så fald var du sandsynligvis ikke tilgængelig 🎤
Med det arbejde, som MadWin udfører, synes jeg, de har ret til at holde en velfortjent ferie, og du kan vente lidt 🎤
yassayassa skrev: det er mere end en uge siden, jeg efterlod 2 beskeder til kundeservice og stadig intet svar (mens de siger, at de svarer inden for 48/72 timer!!!) er dette normalt! (tænk)(yeah) Hej 🙋
Har du ikke holdt ferie?
I så fald var du sandsynligvis ikke tilgængelig 🎤
Med det arbejde, som MadWin udfører, synes jeg, de har ret til at holde en velfortjent ferie, og du kan vente lidt 🎤
i denne ferieperiode er behandlingen af anmodninger faktisk længere end normalt! Alt vil naturligvis være normalt igen ved skoleårets start. Indtil da takker vi for din tålmodighed.
det er mere end en uge siden, jeg efterlod 2 beskeder til kundeservice og stadig intet svar (mens de siger, at de svarer inden for 48/72 timer!!!) er dette normalt! (tænk)(yeah)