eradicator58 skrev: ombe skrev: tak for dine svar!!! ærgerligt ingen gider svare.... held og lykke med spillene du skal bare tage højde for, at MadWin medarbejdere er på ferie. Pludselig, da arbejdsstyrken er reduceret i øjeblikket! dette forlænger behandlingstiderne for kundeservice og validering af gevinster. så!! godt spil!! Men nu er ferien slut 🙋
ombe skrev: tak for dine svar!!! ærgerligt ingen gider svare.... held og lykke med spillene HEJ OMBE batch-forsinkelser kan være lange eller meget hurtige. Jeg tror, det afhænger af din aktivitet på siden. Hvis du spiller ofte, er det sandsynligt, at du vinder, så i dette tilfælde sender de et nummer. Nå, jeg tror, det fungerer sådan. Jeg havde samme problem
ombe skrev: tak for dine svar!!! ærgerligt ingen gider svare.... held og lykke med spillene du skal bare tage højde for, at MadWin medarbejdere er på ferie. Pludselig, da arbejdsstyrken er reduceret i øjeblikket! dette forlænger behandlingstiderne for kundeservice og validering af gevinster. så!! godt spil!!
;-Hej Jeg valgte takket være mine Spilpoint optjent med de gratis runder en gave, som tilsyneladende blev sendt den 26. juli, ... er det normalt at det tager så lang tid?? dine gaver tog så lang tid??? Tak fordi du svarede mig.....!!