Spiller Cashcube12 postede et indlæg den 19/10 17:03 på ZooValley Forum: GAVE STATUS: OBSERVERES? . Besvar ham på ZooValley og udveksle med andre spillere - side 2
Gratis spil !! Registrer og spil mere end 1000 spil! mere end DKK 89 400 gevinster pr. uge!
PS: Valideringstiden skyldes for det meste, at det samlede antal gaver vundet per dag for at validere, kontrollere om det stadig er tilgængeligt (ellers modtager du en mail fra kundeservice og det tilsvarende i point t ' refunderes) ud over formålet med en kundeservice, at besvare alle anmodninger fra de spillere, der laves hver dag (gaver, tekniske problemer ...).
Jeg arbejder for en kundeservice, og det er det samme. Vi gør det maksimale !!! 😂
Hvis MadWin ønskede mit ID-kort, vil jeg give det uden problem, det udgør ikke noget problem, da jeg er en ærlig spiller og har ingen grund til at lyve!
Problemet er, at kundeservice ikke reagerer, men jeg tror de har mange anmodninger ...
Nå, måske er det kun et teknisk problem?
God aften og gode gevinster til alle!
God aften!
For at besvare dine forskellige anmodninger, ved at jeg har været registreret i 10 måneder, og jeg er aldrig blevet bedt om mit identitetskort. Det er ikke systematisk. Men i de regler, du accepterede, når du registrerer dig, må webstedet måske spørge dig om dit kort. Kundeservicen har mange anmodninger og meget arbejde er sikker, men det har altid været effektivt og hurtigt (jeg taler for mig selv og mange spillere er enige). Og det vigtigste er at vide, at du skal vente på at se din gave valideret. Forordningen fastsætter op til 5 uger! men ofte maksimalt 5 til 10 dage. Du har vundet din gave, der er meget lidt tid, så som du siger, er det bedre at være tålmodig.
Hvis MadWin ønskede mit ID-kort, vil jeg give det uden problem, det udgør ikke noget problem, da jeg er en ærlig spiller og har ingen grund til at lyve!
Problemet er, at kundeservice ikke reagerer, men jeg tror de har mange anmodninger ...
Jeg havde et svar fra kundeservice: "Statusen er ikke udfyldt" er en midlertidig tilstand, hvilket betyder, at din gave venter på validering af administratorer. Denne rapport vil blive opdateret, så snart valideringen er effektiv. "
Desuden ser jeg ikke interessen for at sende et kort af dentity ved at vide, at mine oplysninger er gode, og at det er første gang, jeg registrerer mig på MadWin , hvilket vil sætte en dårlig adresse for at modtage sine batches LOL 🤪
Endelig håber jeg, at alt kommer hurtigt tilbage i orden, for for engang når jeg vinder en beskeden masse et sted, er der dette problem, og det presser mig 🙁
Desuden ser jeg ikke interessen for at sende et kort af dentity ved at vide, at mine oplysninger er gode, og at det er første gang, jeg registrerer mig på MadWin , hvilket vil sætte en dårlig adresse for at modtage sine batches LOL 🤪
Endelig håber jeg, at alt kommer hurtigt tilbage i orden, for for engang når jeg vinder en beskeden masse et sted, er der dette problem, og det presser mig 🙁
Tillykke med yoghurtproducenten:), så er denne status allerede sket med mig. Efter at have kontaktet kundeservice bad han mig om at sende ham en kopi af et identitetskort og en kopi af en faktura for at bekræfte mine kontaktoplysninger. De kontrollerer spillerne for at holde webstedet seriøst. For min del, efter at have givet disse dokumenter, er alt tilbage i orden, min batch blev valideret og sendt og nu modtager jeg mine partier uden bekymring.
Så jeg vil anbefale dig, som du sagde cricri04, at kontakte kundeservicen, som vil svare dig og give dig proceduren til at følge for ikke længere at have denne bekymring.
Åh, jeg læser dit indlæg, og du har allerede kontakt med kunden. Klient, jeg er sikker på, at du allerede har et svar på det tidspunkt, det er.
Nå, jeg ønsker dig en god modtagelse af din yoghurt og gode spil.