Spiller Cashcube12 postede et indlæg den 19/10 17:03 på ZooValley Forum: GAVE STATUS: OBSERVERES? . Besvar ham på ZooValley og udveksle med andre spillere

Ying & Yang Scratch Ticket
Antal resterende billetter:30000 / 30000
Tjen DKK 750
opdage
Oplev Zombie Academy
Booty Zombie Academy Game
Tjen og Pac Man-spil
opdage
Oplev Carrot' and Kid
Carrot' and Kid Booty Carrot' and Kid
Tjen i kurv Reebok Mixte Club C 85 De
opdage
Opdag Word-søgning
Blandede ord
Find de fleste ord i dette spil med kokken Li fra ZooValley !
opdage
Opdag Battle
Battle Booty Game
Tjen 1000 punkter
opdage

emne:  GAVE STATUS: OBSERVERES?
Cashcube12
11 
19/10/2010 17:03:21

Hej alle, jeg opdagede MadWin et par dage siden, og jeg købte mange kreditter, som jeg spillede på Catch A Prize .

Jeg var heldig at opdage booty boksen og vælge en masse.

(Jeg tog en yoghurt maker LAGRANGE).

Siden fem dage ventede min masse, og nu er det markeret som: "Ikke informeret"?

Kan du fortælle mig, om det er normalt, jeg er ny, så her er det.

Med venlig hilsen.

prosterbob
01/11/2010 09:25:40

For at kontrollere identiteten er det logisk. Mens de fleste lejere er ærlige over reglerne, tøver nogle ikke med at oprette spøgelseskonti, og dermed behovet for at kontrollere. I familien har vi alle en konto, så samme adresse, men ikke de samme navne (4 medlemmer og 3 navne: stepfamily). Kun et af familienavne er i mappen, så let verificerbare. For de andre medlemmer er der ingen spor af eksistens, hvis det ikke er en verifikation efter anmodning fra MadWin at retfærdiggøre rigtigheden af informationen (ægte eksistens af personen) på anmodning af kopi af kortet af identitet. Dette er et bevis på, at dette websted er seriøst!
For ventende statuser er tålmodighed påkrævet.
Det, vi fandt meget flot, er MadWin 's holdning MadWin med stockouts: En gevinst på showcase-rafflen, så for få Madpoints, refunderes, hvis den ikke er på lager. Men de refunderer det til værdien af showcase Gaver, dvs. ikke langt fra 10 gange indsatsen! Det var ikke mit navn, men min brors navn, men vi deler gaverne, sammenligner vores familie scores, ....
Skuffet ikke at have gaven, men glad for at se jackpotten i point godt fedt! TAK

zezette4211
28/10/2010 23:56:57

ingen bekymringer raphi men stadig ikke noget svar for nu, og du kan ikke engang annullere din ordre fordi dens markering ingen ordre indspillet, når du klikker på annulleret

raphi62200
392 
28/10/2010 09:12:55

Hej alle sammen! 🙋

zezette4211, cashcube12, chevalier3000 eller andre, kan du fortælle os, når alt vil være opdateret for dig. Det giver os mulighed for at berolige os, hvis sagen sker med os.

Som 2loup1 påpeger, med Cashcube, shop eller raffle showcases, problemer med spil, nuværende eller fremtidige innovationer ... og helt sikkert ferier, kundeservice svar eller validering af gaver vil være længere.

I så fald fortæl os Melles og fru admins! Held og lykke også! 🌹

God dag til alle og gode spil!

calop06
611 
27/10/2010 01:32:17

Hej 🙋

De har arbejde med CASHCUBE 😀 Så skal nogle være på ferie 🙁y):

For at få dig til at vente så tag en 🍸

Hav en god dag 🎤

chevalier3000
59 
27/10/2010 00:04:52

Jeg fik dette som et svar fra kundeservice

Staten uden information betyder, at denne gave venter på validering af administratoren. Tilmeldingen af din gave opdateres, så snart valideringen er effektiv.

Vi står til din rådighed.

Med venlig hilsen

MadWin teamet

// for en gave vundet den 26. september sendte jeg spørgsmålet et par dage senere, og kundeservice svarede mig den 2. oktober. Siden da er statusen stadig i "uspecificeret".

Skal administratoren flytte lidt :)

zezette4211
23/10/2010 12:40:12

Hej jeg har det samme problem, men det tager længere tid end mange gange og mange gaver at vinde eller bestille, og når du klikker på, annulleres det, at der ikke er nogen ordre gemt, og pointene debiteres.
Hvad angår kundeservice, er der stadig ikke noget svar, så efter min mening forventer ikke at have din gode dag gaver til dig.

raphi62200
392 
21/10/2010 18:45:22

Jeg er helt enig med dig, og jeg forestiller mig fuldt ud jobbet med MadWin kundeservice.

Men da jeg er ny, og jeg ser denne status, er det normalt, at jeg spørger mig selv specielt, at jeg glæder mig til at modtage mit parti! 😂

God aften til jer alle!


Helt enig med dig! Forumet er her for det. Tøv ikke med at fortælle os, om alt går godt med din gave.

Hav en god aften! 🍸

calop06
611 
21/10/2010 00:35:57

Jeg er helt enig med dig, og jeg forestiller mig fuldt ud jobbet med MadWin kundeservice.

Men da jeg er ny, og jeg ser denne status, er det normalt, at jeg spørger mig selv specielt, at jeg glæder mig til at modtage mit parti! 😂

God aften til jer alle!


Hej 🙋

Hvis ikke i dag, vil det være i morgen: lad os huske at tålmodighed er visdommens søjle.

[Frédéric Mistral]

Hav en god dag 🎤

Cashcube12
11 
20/10/2010 21:05:22

Jeg er helt enig med dig, og jeg forestiller mig fuldt ud jobbet med MadWin kundeservice.

Men da jeg er ny, og jeg ser denne status, er det normalt, at jeg spørger mig selv specielt, at jeg glæder mig til at modtage mit parti! 😂

God aften til jer alle!



DreamCentury brand logo
Gratis spil uden købsforpligtelser, gratis spil og gaver

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rettigheder forbeholdes