Spiller Cashcube12 postede et indlæg den 19/10 17:03 på ZooValley Forum: GAVE STATUS: OBSERVERES? . Besvar ham på ZooValley og udveksle med andre spillere
Gratis spil !! Registrer og spil mere end 1000 spil! mere end DKK 89 400 gevinster pr. uge!
For at kontrollere identiteten er det logisk. Mens de fleste lejere er ærlige over reglerne, tøver nogle ikke med at oprette spøgelseskonti, og dermed behovet for at kontrollere. I familien har vi alle en konto, så samme adresse, men ikke de samme navne (4 medlemmer og 3 navne: stepfamily). Kun et af familienavne er i mappen, så let verificerbare. For de andre medlemmer er der ingen spor af eksistens, hvis det ikke er en verifikation efter anmodning fra MadWin at retfærdiggøre rigtigheden af informationen (ægte eksistens af personen) på anmodning af kopi af kortet af identitet. Dette er et bevis på, at dette websted er seriøst! For ventende statuser er tålmodighed påkrævet. Det, vi fandt meget flot, er MadWin 's holdning MadWin med stockouts: En gevinst på showcase-rafflen, så for få Madpoints, refunderes, hvis den ikke er på lager. Men de refunderer det til værdien af showcase Gaver, dvs. ikke langt fra 10 gange indsatsen! Det var ikke mit navn, men min brors navn, men vi deler gaverne, sammenligner vores familie scores, .... Skuffet ikke at have gaven, men glad for at se jackpotten i point godt fedt! TAK
ingen bekymringer raphi men stadig ikke noget svar for nu, og du kan ikke engang annullere din ordre fordi dens markering ingen ordre indspillet, når du klikker på annulleret
zezette4211, cashcube12, chevalier3000 eller andre, kan du fortælle os, når alt vil være opdateret for dig. Det giver os mulighed for at berolige os, hvis sagen sker med os.
Som 2loup1 påpeger, med Cashcube, shop eller raffle showcases, problemer med spil, nuværende eller fremtidige innovationer ... og helt sikkert ferier, kundeservice svar eller validering af gaver vil være længere.
I så fald fortæl os Melles og fru admins! Held og lykke også! 🌹
Staten uden information betyder, at denne gave venter på validering af administratoren. Tilmeldingen af din gave opdateres, så snart valideringen er effektiv.
Vi står til din rådighed.
Med venlig hilsen
MadWin teamet
// for en gave vundet den 26. september sendte jeg spørgsmålet et par dage senere, og kundeservice svarede mig den 2. oktober. Siden da er statusen stadig i "uspecificeret".
Hej jeg har det samme problem, men det tager længere tid end mange gange og mange gaver at vinde eller bestille, og når du klikker på, annulleres det, at der ikke er nogen ordre gemt, og pointene debiteres. Hvad angår kundeservice, er der stadig ikke noget svar, så efter min mening forventer ikke at have din gode dag gaver til dig.