Spiller webmaster postede et indlæg den 13/11 14:25 på ZooValley Forum: Meddelelse til alle: Kundeservice og dig . Besvar ham på ZooValley og udveksle med andre spillere - side 3

Scratch Ticket Nirvana
Antal resterende billetter:1470 / 1500
Tjen DKK 11 200
opdage
Oplev Virtual Spacewar
Virtuelt rumkrig
Gary har det sjovt i dette ZooValley forlystelsespark ZooValley !
opdage
Oplev Knivmesteren
Knivmester
Vær Ninja Master of Knives!
opdage
Oplev Fish A Prize - jackpot
Loot Fish A Prize Game - Jackpot
Tjen i Xiaomi Xia smartphone
opdage
Billet til Gratter Monaco
Antal resterende billetter:3049 / 3400
Tjen DKK 1 500
opdage

emne:  Meddelelse til alle: Kundeservice og dig
Guizmore
112 
28/11/2010 01:57:05

Bravo, på den anden side faldt ideen min meget hurtigt i glemsel. 😂 Et lille svar bliver fint. ^^

calop06
611 
26/11/2010 17:15:51

Hej 🙋

vi bemærkede forslaget, der ville tillade dig at fjerne meddelelser, der ikke længere behøver et svar! Vi vil forsøge at sætte det på plads snart.

I øjeblikket har vi stadig en tilbagegang som reaktion på sidste uges hændelser, der genererede mange anmodninger. Også tak for din tålmodighed, og især ikke at sende yderligere meddelelser, medmindre det er nødvendigt selvfølgelig!

Gode spil!
The Web '


🙋

👏👏👏👏

🙋 🍸

webmaster
1631 
26/11/2010 12:37:27

Hej 🙋

vi bemærkede forslaget, der ville tillade dig at fjerne meddelelser, der ikke længere behøver et svar! Vi vil forsøge at sætte det på plads snart.

I øjeblikket har vi stadig en tilbagegang som reaktion på sidste uges hændelser, der genererede mange anmodninger. Også tak for din tålmodighed, og især ikke at sende yderligere meddelelser, medmindre det er nødvendigt selvfølgelig!

Gode spil!
The Web '

jpm50
555 
26/11/2010 11:11:17

Kunne kundeservice ikke tillade fjernelse af en besked, når den ikke længere har nogen grund til at være? SV ville være mindre overfyldt. Credits opnået efter konvertering af madpoints krediteres nu til mine konti, men meddelelser ventes. [/ Cit
tion]


Intet svar fra internettet til mit forslag! Det er det samme for min anmodning om information rubrik reserveret til internettet. Nyt spørgsmål: Hvornår kan du konvertere point til kreditter? ?

chevalier3000
59 
23/11/2010 21:24:42

ON er den 23. og jeg har stadig 2 billetter åbnet den 12. november, så altid meget sent. Det er irriterende siden den nye version af siden jeg mistede min status af VIP platin, så mere adgang til VIP-spil, mere mulighed for at konvertere min gave i MP. Jeg håber, det bliver hurtigt løst, jeg har gaver, som jeg ikke kan konvertere.

raphi62200
392 
14/11/2010 12:22:14

Kunne kundeservice ikke tillade fjernelse af en besked, når den ikke længere har nogen grund til at være? SV ville være mindre overfyldt. Credits opnået efter konvertering af madpoints krediteres nu til mine konti, men meddelelser ventes.


Den 13/11/2010.
Hej, JP!

Denne idé har været i mit hoved i et stykke tid!
Ære til dig, som vil have udtrykt det, og hvem er meget involveret! Meget meget god ide, for spillerne ønsker at afslutte anmodninger, der er blevet OBSOLET!
SC'en bliver mere "ventileret".

Bravo JP!

RECO-RECO-RECO !!!

Med venlig hilsen

Fred.



Hej alle sammen!

Helt enig. Det ville være en tidsbesparende for alle! 🙁y)

Hav en god dag!



Guizmore
112 
14/11/2010 11:34:56

Hvorfor ikke en kundeservice via chat og telefon? Det ville sænke antallet af anmodninger pr. Besked. 😂

calop06
611 
14/11/2010 01:13:11

Hej jpm50 🙋

Glade for dig, at konverteringen endelig blev lavet 🙁y):

Jeg vil ikke sige så meget til mig selv 😈

Stadig intet på denne side 🙁n):,

Stadig intet, når jeg vil vende en gevinst opnået på eldorado madpoints 😈

Her er deres charmerende besked, der vises:

Beklager, men din handling er umulig

Alle gaver valgt og vist nedenfor vil blive indløst på MadPoints baseret på din valutakurs på 70%.
Denne handling er ikke mulig for nogen af de valgte Gaver.
Du bliver omdirigeret til den forrige side ...

Jeg forsøgte x gange, flere måder og altid deres besked. Desuden blev gevinsten valideret sidste 12, da SC ikke læser nogen besked, kan jeg forestille mig, at de vil sende det til mig.

Vil være tilbage til afsenderen 🤕🤕

At læse internettet:

Ting skal vende tilbage til normal fra mandag 22/11. Dette er på ingen måde en sikkerhed 👏👏

Tålmodighed er som chokolade ... vi får aldrig nok! [Christelle Heurtault]

Godnat 🎤





jpm50
555 
13/11/2010 21:29:27

Kunne kundeservice ikke tillade fjernelse af en besked, når den ikke længere har nogen grund til at være? SV ville være mindre overfyldt. Credits opnået efter konvertering af madpoints krediteres nu til mine konti, men meddelelser ventes.



DreamCentury brand logo
Gratis spil uden købsforpligtelser, gratis spil og gaver

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rettigheder forbeholdes