Spiller webmaster postede et indlæg den 13/11 14:25 på ZooValley Forum: Meddelelse til alle: Kundeservice og dig . Besvar ham på ZooValley og udveksle med andre spillere - side 3
Gratis spil !! Registrer og spil mere end 1000 spil! mere end DKK 89 400 gevinster pr. uge!
vi bemærkede forslaget, der ville tillade dig at fjerne meddelelser, der ikke længere behøver et svar! Vi vil forsøge at sætte det på plads snart.
I øjeblikket har vi stadig en tilbagegang som reaktion på sidste uges hændelser, der genererede mange anmodninger. Også tak for din tålmodighed, og især ikke at sende yderligere meddelelser, medmindre det er nødvendigt selvfølgelig!
vi bemærkede forslaget, der ville tillade dig at fjerne meddelelser, der ikke længere behøver et svar! Vi vil forsøge at sætte det på plads snart.
I øjeblikket har vi stadig en tilbagegang som reaktion på sidste uges hændelser, der genererede mange anmodninger. Også tak for din tålmodighed, og især ikke at sende yderligere meddelelser, medmindre det er nødvendigt selvfølgelig!
Kunne kundeservice ikke tillade fjernelse af en besked, når den ikke længere har nogen grund til at være? SV ville være mindre overfyldt. Credits opnået efter konvertering af madpoints krediteres nu til mine konti, men meddelelser ventes. [/ Cit tion]
Intet svar fra internettet til mit forslag! Det er det samme for min anmodning om information rubrik reserveret til internettet. Nyt spørgsmål: Hvornår kan du konvertere point til kreditter? ?
ON er den 23. og jeg har stadig 2 billetter åbnet den 12. november, så altid meget sent. Det er irriterende siden den nye version af siden jeg mistede min status af VIP platin, så mere adgang til VIP-spil, mere mulighed for at konvertere min gave i MP. Jeg håber, det bliver hurtigt løst, jeg har gaver, som jeg ikke kan konvertere.
Kunne kundeservice ikke tillade fjernelse af en besked, når den ikke længere har nogen grund til at være? SV ville være mindre overfyldt. Credits opnået efter konvertering af madpoints krediteres nu til mine konti, men meddelelser ventes.
Den 13/11/2010. Hej, JP!
Denne idé har været i mit hoved i et stykke tid! Ære til dig, som vil have udtrykt det, og hvem er meget involveret! Meget meget god ide, for spillerne ønsker at afslutte anmodninger, der er blevet OBSOLET! SC'en bliver mere "ventileret".
Bravo JP!
RECO-RECO-RECO !!!
Med venlig hilsen
Fred.
Hej alle sammen!
Helt enig. Det ville være en tidsbesparende for alle! 🙁y)
Glade for dig, at konverteringen endelig blev lavet 🙁y):
Jeg vil ikke sige så meget til mig selv 😈
Stadig intet på denne side 🙁n):,
Stadig intet, når jeg vil vende en gevinst opnået på eldorado madpoints 😈
Her er deres charmerende besked, der vises:
Beklager, men din handling er umulig
Alle gaver valgt og vist nedenfor vil blive indløst på MadPoints baseret på din valutakurs på 70%. Denne handling er ikke mulig for nogen af de valgte Gaver. Du bliver omdirigeret til den forrige side ...
Jeg forsøgte x gange, flere måder og altid deres besked. Desuden blev gevinsten valideret sidste 12, da SC ikke læser nogen besked, kan jeg forestille mig, at de vil sende det til mig.
Vil være tilbage til afsenderen 🤕🤕
At læse internettet:
Ting skal vende tilbage til normal fra mandag 22/11. Dette er på ingen måde en sikkerhed 👏👏
Tålmodighed er som chokolade ... vi får aldrig nok! [Christelle Heurtault]
Kunne kundeservice ikke tillade fjernelse af en besked, når den ikke længere har nogen grund til at være? SV ville være mindre overfyldt. Credits opnået efter konvertering af madpoints krediteres nu til mine konti, men meddelelser ventes.