Spiller malise postede et indlæg den 24/11 13:29 på ZooValley Forum: kontakt kundeservice ... . Besvar ham på ZooValley og udveksle med andre spillere - side 2

Opdag Pharaoh
Pharaoh Booty Game
Tjen i Samsung Galaxy Z Flip4 smartphone
opdage
Drago Scratch Ticket
Antal resterende billetter:3500 / 3500
Tjen DKK 7 400
opdage
Opdag Pharaoh
Pharaoh Booty Game
Tjen i Samsung Galaxy Z Flip4 smartphone
opdage
Ying & Yang Scratch Ticket
Antal resterende billetter:30000 / 30000
Tjen DKK 750
opdage
Oplev Carrot' and Kid
Carrot' and Kid Booty Carrot' and Kid
Tjen i Blackview Android 12 10 tommer adapter
opdage

emne:  kontakt kundeservice ...
sunred
116 
08/02/2011 16:32:51

Hej,
Dage, uger på Firefox, så bug. lad os gå godt! internet tests undersøge, for mere end prob. undtagen BUGG på grund af selve webstedet!
måske er en test påkrævet?
God eftermiddag.

mélina78
04/02/2011 20:44:38

Hej,

Det har været 3 uger siden jeg ikke kan oprette forbindelse til MadWin og kundeservice giver mig ingen forklaring

Det begynder at trætte mig deres problem, især da jeg ventede på dem at validere gevinsten af en plancha, og jeg har stadig ikke (a):


God aften,

Som held ville have det, fik jeg bare et svar fra kundeservice !!

Din anmodning er blevet videresendt til webstedets administratorer alene, der er i stand til at behandle din anmodning.

Vi står til din rådighed.

Med venlig hilsen

MadWin teamet


Så, kære webmastere, hvorfor blokere min konto? Har du et problem med mig? 😲 dette problem er tilbagevendende, det har været flere gange, at jeg ikke kan identificere mig selv på MadWin (normalt er det fastsat 2-3 dage efter) 🙁n):

Tak for dit svar (og især for at genoprette min forbindelse eller fortæl mig hvorfor du blokerer det !!!).

mélina78
04/02/2011 12:27:01

Hej,

Det har været 3 uger siden jeg ikke kan oprette forbindelse til MadWin og kundeservice giver mig ingen forklaring

Det begynder at trætte mig deres problem, især da jeg ventede på dem at validere gevinsten af en plancha, og jeg har stadig ikke (a):

kermit1982
31/01/2011 22:40:36

God aften alle sammen

Jeg sendte en email til MadWin kundeservice. Desværre har jeg stadig ingen nyheder fra dem, og alle de madpoints, jeg vandt, bliver stadig ikke krediteret til min konto efter meddelelsen "Der er opstået en fejl ...".

Hvor lang tid tager kundeservice at reagere på vores problem?

Skal jeg sende dem en e-mail igen?

Tak på forhånd for din hjælp.

reveuse26
11 
05/01/2011 12:07:06

Der er ingen kundeservice boks svarende til min anmodning, så jeg vil fortælle dig om mit problem her

Jeg havde 1.999.000 så ved at fortsætte med at spille jeg ville have nået 2.000.000 for at se dem komme ind, men de 2 kom aldrig op, og jeg starter igen med 1 kan du gøre noget.

tak

raphi62200
392 
09/12/2010 18:52:25

Jeg spiller Fast Tartine i slutningen af spillet på tidspunktet for at angive antallet af opnåede point, men jeg har ret til:
"ERROR # 29 HAR OCCURRED - ERROR INTENSE CONTACT DEVELOPERS".
Tak fordi du har set problemet, er det ikke første gang.
Laudanray


God aften Laudanray! 🙋

Har du kontaktet kundeservice?

laudanray
08/12/2010 17:57:26

Jeg spiller Fast Tartine i slutningen af spillet på tidspunktet for at angive antallet af opnåede point, men jeg har ret til:
"ERROR # 29 HAR OCCURRED - ERROR INTENSE CONTACT DEVELOPERS".
Tak fordi du har set problemet, er det ikke første gang.
Laudanray



DreamCentury brand logo
Gratis spil uden købsforpligtelser, gratis spil og gaver

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rettigheder forbeholdes