Spiller webmaster postede et indlæg den 01/02 10:40 på ZooValley Forum: Tekniske spørgsmål: info og opfølgning . Besvar ham på ZooValley og udveksle med andre spillere
Gratis spil !! Registrer og spil mere end 1000 spil! mere end DKK 89 400 gevinster pr. uge!
Jeg har været berettiget igen i et par uger hver dag, på siden, hvor jeg bliver bedt om at bekræfte min adresse. Jeg er derfor hver dag forpligtet til igen at bekræfte, at min adresse er gyldig. Dette vises kun på CadoVillage , ikke på de andre 2 websteder.
Tic Tac Showcases har været i automatisk tilstand i flere uger indtil videre, som allerede angivet. Jeg minder også om, at det ikke ændrer noget i forhold til indtjeningen, så MadWin klarer sig rigtig godt!
Gode spil! Internettet'
Mange tak, jeg havde bedt om nyheder, jeg blev besvaret! Så det er indtil videre, hvad der indebærer, desuden bekræftet Bijous besked (🌹 det er min søsters fornavn), at vi får besked et par dage før; det er det vigtigste, jeg behøver ikke længere at stresse, hvis jeg ikke gik for at validere ved at sige til mig selv: "vi er nødt til at gå hurtigt, og hvis i går havde været deres sidste dag med automatisk" Hvis vi advares efter ferien af en besked midt på sidens åbningsside, er det perfekt! han gør lidt for at tilfredsstille mig (og lidt for at mishage mig også) Sagen ser ud til at være afsluttet Tak til vores hjemmesider 🍸!🙋
Tic Tac Showcases har været i automatisk tilstand i flere uger indtil videre, som allerede angivet. Jeg minder også om, at det ikke ændrer noget i forhold til indtjeningen, så MadWin klarer sig rigtig godt!
Jeg er fuldstændig enig med dig, det er rigtigt, at det denne gang bliver rigtig langt, især når vi ikke har nogen information om fremtiden for automatiske valideringer. Jeg skrev til kundeservice, og de svarede, at jeg ville blive informeret et par dage før afslutningen af automatiske valideringer uden at give mig nogen datoer.
måske ville det være nødvendigt at alle de utilfredse med dette system skriver et lille ord på forummet. Det kan få tingene til at gå fremad.
er enig med dig, det begynder at være lang, ingen nyheder ... vi begynder at undre os, om MadWin ikke går MadWin ! Kundeservice er utilgængelig, vi har ingen nyheder fra internettet ... sniff, vi ville føle sig næsten forladt!
Vores webmaster havde den yderste venlighed at åbne en diskussion med titlen "Tekniske problemer: info og opfølgning"): 🙁y): Jeg læste infoen, men han glemte at give os "opfølgningen" !!!! 🙁n):
Hvornår vil nyheden om slutningen af automatiseringen af validering? I denne sats har vi hele året. Selvom det skulle vare, vil vi gerne vide, så jeg håber, at vores webmaster læser denne besked ... og vil følge det specielt.
Vi kan ikke engang true at strejke, vi ville blive frataget spil, så vi er dømt til at vente uden at vide noget, det er svært, ikke? Jeg håber oplysninger i begyndelsen af ugen, på forhånd tak på vegne af alle tictaceurs.😃 🙋🙋