Jeg er i samme situation... Jeg har 13 ventende gaver med konceptet #N/A#. (9 på MadWin og 4 på CadoVillage ). men også, jeg har ikke et klart svar fra kundeservice. Alligevel har jeg modtaget et par gaver siden, så jeg forstår det ikke.
Hej, også en gave blokeret i to måneder, og det typiske svar på kundeservice. Uden yderligere .... Gaven vundet på showcase raffle så det ville være en spøgelse gave ?? Fordi de købte på udstillingsvinduet kommer gaver uden problem .... Tak fordi du besvarede Webmaster
Jeg har stadig 2 gaver i #NA i måneder, trods flere genstart til SC, stadig ikke noget ... endnu har jeg modtaget en anden gave derhjemme siden, så misforståelse 🙁
Tak Raphi og Lapinkausangvert! 🙁y): Du er virkelig god og frem for alt har stor viden om, hvordan gruppen af websteder fungerer! (hat ned!) Når det er sagt, har jeg gaver fra slutningen af 2010, der stadig er i # NA #, og kundeservice fortæller mig, at de sender til at vide hvorfor, men deres svar er allerede 1 måned og ingen handling. Men i mellemtiden vandt jeg andre gaver og nogle blev sendt til mig, andre er stadig i # NA #, det er at forstå ingenting!
Kan vi råd til at sende dem iterativt kopi af vores ID-kort med vores kælenavn noteret på det? I tvivl kan det være, hvorfor det sidder fast? Tak fordi du rådgav mig 😔
PS: Lapinkausangvert: dit kaldenavn tiltrækker min nysgerrighed, jeg tror ikke på tilfældige bogstaver på tastaturet, er det uklart at spørge historien om et pseudo så usædvanligt?
Jeg lagde denne besked, fordi jeg var bekymret for nylig om Madgames. Jeg sendte 3 meddelelser til kundeservice og endte med at give dem mit MadWin kaldenavn, og forklarede, at jeg allerede var blevet kontrolleret for et par måneder siden. SC svarede, at jeg var blevet tilfældigt valgt til denne kontrol, og da jeg allerede havde fremlagt de dokumenter, der var anmodet om på deres andre websteder, validerede den automatisk mine gaver.
Siden da har jeg ikke mere bekymret):
Men det er en skam, at kundeservice ikke beder om disse papirer ved registrering f.eks. Fordi det er vanvittigt antallet af mennesker, der stiller spørgsmålet om denne berømte NA (især på MAdgames væg).
Flavie78710, fortsætter med kundeservice, hvis ..... Men hvis du beslutter dig for at sende dokumenter, så tænk at sætte dit kaldenavn 😎
Husk den berømte skruetrækker kit !! Jeg havde denne # N / A meget tid! Kundeservice svarede mig da:
Hver gevinst skal gennemgå en valideringsfase af vores administratorer, inden de sendes. Når status for din gave er '#NA', betyder det, at vores administrator endnu ikke har valideret den.
Så snart dette er gjort, kan din batch derefter planlægges til vores næste mailing-session.
Hav en god aften
Hej alle sammen
Det er præcis hvad der sker med mig lige nu (n): Det ville være rart, hvis kundeservice fortæller os, hvad problemet er, i stedet for at fortælle os, at administratoren endnu ikke har valideret partiet !!
Nå, jeg vil sende dem en kopi af mit ID og en hjemmearbejder, måske vil det få ting gjort ... 😕
Husk den berømte skruetrækker kit !! Jeg havde denne # N / A meget tid! Kundeservice svarede mig da:
Hver gevinst skal gennemgå en valideringsfase af vores administratorer, inden de sendes. Når status for din gave er '#NA', betyder det, at vores administrator endnu ikke har valideret den.
Så snart dette er gjort, kan din batch derefter planlægges til vores næste mailing-session.