min gave blev angiveligt sendt den 20/06/2011 guld jeg har stadig ikke modtaget noget! Kundeservice svar: de venter på en tilbagevenden fra stillingen! det var en opskrift bog pasta og ris og jeg venter stadig ............. Måske var der en fejl fra deres side, når de sendte, (mine detaljer var korrekte) men i mellemtiden har jeg ikke min gave :))
Har nogen haft dette problem omkring 20/06/2011? Tak for dit svar Mwawa
tak for dit svar, der viser alvorligheden af dit forum. min adresse var præcis, og alligevel er vi i en landsby på 80 indbyggere, hvor faktoren kender alle. Jeg vil ikke desto mindre gå og se på posthuset, hvis en pakke ikke er blevet der.
Vi gør det, der er nødvendigt for vores medlemmer at være tilfredse, men det er normalt, at La Poste overtager sin del af ansvaret. Gaver, der ikke kommer til deres destination, sker sjældent, men når det sker, er det normalt og endda nødvendigt at følge procedurerne. Fordi vi desuden modtager ugentlige snesevis af pakker til gengæld for La Poste, der ikke kan identificere adressen angivet af medlemmet. Måske vil dette være din sag, i hvilket tilfælde, når La Poste returnerer din pakke, vil Clietns Service kontakte dig for at bekræfte din postadresse. Vi kan så returnere din pakke, denne anden forsendelse bliver fuldt opladet til os, uden omkostninger for medlemmet. Dette er en del af vores engagement i vores medlemmer.
Dette gør det muligt for mig at minde alle om vigtigheden af at udfylde postadressen på din konto så præcist som muligt. Jeg minder dig også om, at vi ikke sælger dine adresser, de meddeles ikke til nogen andre end os, og de bruges kun til at sende dig dine gaver!