|
Hej alle!
Alle mine gaver er stadig "venter" siden 20. august, herunder dem der er taget i butikken (som normalt er valideret i 1 til 2 dage).
Er det tilfældet for alle, eller har du valideret eller modtaget mange siden 20. august?
|
|
😉😃 Tak, jeg modtog min check på 10 € spurgt for 1 uge siden super God aften 🙋 Tillykke med dig og held og lykke 🙁y): God aften 🎤
|
|
😉😃 Tak, jeg modtog min check på 10 € spurgt for 1 uge siden super
|
|
Hej, 🙋
Jeg modtog en besked fra kundeservice (^^^):
***** Det er rigtigt, at vi er faldet bagfra efter sommerens lukning. Derudover har vi stødt på et problem med lagerbeholdningen, men rolig, din gevinst bliver modtaget i vores tjenester, og du vil snart modtage den.
Vi beklager ulejligheden og tak for din forståelse.
Vi står til din rådighed.
Med venlig hilsen
MadWin teamet
*****
Jeg er beroliget, jeg vil vente ... Tak alle 🙋🙋
God aften 🌹 Nå er det alle ender med at gå tilbage til ordre 🙁y): Held og lykke og god aften 🎤
|
|
Hej, 🙋
Jeg modtog en besked fra kundeservice (^^^):
***** Det er rigtigt, at vi er faldet bagfra efter sommerens lukning. Derudover har vi stødt på et problem med lagerbeholdningen, men rolig, din gevinst bliver modtaget i vores tjenester, og du vil snart modtage den.
Vi beklager ulejligheden og tak for din forståelse.
Vi står til din rådighed.
Med venlig hilsen
MadWin teamet
*****
Jeg er beroliget, jeg vil vente ... Tak alle 🙋🙋
|
|
Hej 🙋🙋 Mange tak for dine svar 😂😂 Jeg vil vente til slutningen af måneden og så vil jeg kontakte kundeservice ... Vi ses snart 🙋🙋 🌹🌹🌹
|
|
Hej cricri04 Jeg har en gave valideret siden 11. juli, men stadig ikke sendt, da jeg allerede modtog gaven vundet 19 august 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔 God aften Floower ..... Kontakt kundeservicen for at få flere oplysninger om denne forsinkelse 🙁y): I tilfælde af her er en kopieret kopi af forordningen: Hvis DreamCentury Entertainment firmaet er placeret, især på grund af DreamCentury Entertainment af en af sine leverandører eller genopretning eller likvidation af sidstnævnte, ude af stand til at levere det valgte eller vundet parti medlem, vil medlemmet blive meddelt via e-mail og kundeservice så hurtigt som muligt, og deres indtjening vil blive erstattet af en tilsvarende eller større værdi gevinst. Denne udskiftning kan ske i naturalier eller MadPoints (som giver spilleren mulighed for selv at vælge en gave af samme eller større værdi i MadWin hjemmeside). Virksomheden DreamCentury Entertainment på ingen måde fortsætter til levering af den DreamCentury Entertainment værdi af en masse i kontanter eller dens udveksling mod andre partier. Så ingen bekymringer for dig. God aften 🎤
|
|
God aften blomst! For at følge meddelelsen fra cricri, vent lidt mere eller bede om klaring til kundeservicen? Og jeg forsikrer dig om en gave er desværre ikke på lager, refunderer MadWin dig. Hav en god aften
|
|
Hej blomst
For min del er alt tilbage til normal. Efter at have kontaktet kundeservice blev mine partier valideret og sendt den næste dag!
Hvis din sats er blevet valideret, så er der intet problem ... sandsynligvis mangel på lager, men jeg er sikker på, at holdet allerede er på stedet. Hvis du finder tiden for lang, kan du altid forsøge at se, hvad der sker for din konkrete sag ved at kontakte kundeservice.
|
|
Hej cricri04 Jeg har en gave valideret siden 11. juli, men stadig ikke sendt, da jeg allerede modtog gaven vundet 19 august 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
|
|