Spiller cricri04 postede et indlæg den 08/09 19:21 på ZooValley Forum: Gave afsendelse . Besvar ham på ZooValley og udveksle med andre spillere - side 2
Gratis spil !! Registrer og spil mere end 1000 spil! mere end DKK 89 400 gevinster pr. uge!
Jeg er enig med Cricri04, som jeg hylder såvel som alle de andre spillere. Det ville være rart at kunne annullere beskederne sendt til kundeservicen. Ligeledes vil jeg gerne have mulighed for at angive, at meddelelsen er presserende. En fejl i rangordningen af en turnering, og du mister dit sted (især 1.). Jeg har modtaget gaver, der er erklæret stadig gyldige i dag.
Jeg har stadig generet kundeservicen for ingenting :) (Jeg sender igen foruden mit forslag om at kunne slette anmodninger om kundeservice, som ikke længere behøver at være, det ville nok spare dig tid i behandler alle meddelelser ... for eksempel har jeg nu slettet min anmodning!)
For gaver overraskede det mig! Fra begyndelsen af august valideres de gaver, der bestilles i butikken (og især kontrollen) generelt i 1-2 dage og sendes den næste dag.
der er faktisk en lille forsinkelse at indhente efter ferien, men alt vil være tilbage i orden inden for få dage. Intet særligt problem, så med din konto Cricri04, vil alt blive valideret hurtigt.
Du er nødt til at vente 90 dage før du kontakter kundeservicen, men da det er august, synes jeg, at det var den maksimale periode med gaver, så stadig lidt tålmodighed. 🙂
Så vidt jeg er bekymret, går den sidste afsendelse tilbage til 19/08.
Denne dag er de øvrige partier blevet valideret.
I princippet har jeg indtil nu lagt mærke til en gennemsnitlig leveringstid på en uge efter validering. Det var selvfølgelig ikke tilfældet, da MadWin var på ferie. Hvad jeg forstår.
Mine sidste 2 gaver vandt ( MadLotto ) fra 19/08 og jeg modtog dem for 2 uger siden. For MadWin eller CadoVillage , udvekslede jeg dem, jeg kan ikke svare dig bedre. Hvis andre spillere har samme sag og kan svare dig ...