Spiller cricri04 postede et indlæg den 08/09 19:21 på ZooValley Forum: Gave afsendelse . Besvar ham på ZooValley og udveksle med andre spillere - side 2

Opdag Pharaoh
Pharaoh Booty Game
Tjen i Google Pixel 7 smartphone
opdage
Oplev Bee Lucky
Bee Lucky Rush Bee Lucky Game
Tjen i bærbar videospilkonsol
opdage
Scratch Ticket Tutti Frutti
Antal resterende billetter:8082 / 9600
Tjen DKK 750
opdage
Ying & Yang Scratch Ticket
Antal resterende billetter:30000 / 30000
Tjen DKK 750
opdage
Opdag Word-søgning
Blandede ord
Find de fleste ord i dette spil med kokken Li fra ZooValley !
opdage

emne:  Gave afsendelse
jpm50
555 
10/09/2010 10:24:15

Jeg er enig med Cricri04, som jeg hylder såvel som alle de andre spillere. Det ville være rart at kunne annullere beskederne sendt til kundeservicen. Ligeledes vil jeg gerne have mulighed for at angive, at meddelelsen er presserende. En fejl i rangordningen af en turnering, og du mister dit sted (især 1.). Jeg har modtaget gaver, der er erklæret stadig gyldige i dag.

cricri04
329 
09/09/2010 22:19:36

Tak, Webby!

Jeg har stadig generet kundeservicen for ingenting :) (Jeg sender igen foruden mit forslag om at kunne slette anmodninger om kundeservice, som ikke længere behøver at være, det ville nok spare dig tid i behandler alle meddelelser ... for eksempel har jeg nu slettet min anmodning!)

For gaver overraskede det mig! Fra begyndelsen af august valideres de gaver, der bestilles i butikken (og især kontrollen) generelt i 1-2 dage og sendes den næste dag.

Jeg ville være tålmodig: D

webmaster
1629 
09/09/2010 13:55:08

Hej 🙋

der er faktisk en lille forsinkelse at indhente efter ferien, men alt vil være tilbage i orden inden for få dage. Intet særligt problem, så med din konto Cricri04, vil alt blive valideret hurtigt.

The Web '

Guizmore
112 
09/09/2010 02:10:11

Du er nødt til at vente 90 dage før du kontakter kundeservicen, men da det er august, synes jeg, at det var den maksimale periode med gaver, så stadig lidt tålmodighed. 🙂

cricri04
329 
08/09/2010 21:43:38

Tak !!!

Hvis du har haft validerede partier, er det nok noget med min konto ... Jeg skal straks have kundeservice 😉

calop06
611 
08/09/2010 21:08:18

God aften cricri 🙋

Så vidt jeg er bekymret, går den sidste afsendelse tilbage til 19/08.

Denne dag er de øvrige partier blevet valideret.

I princippet har jeg indtil nu lagt mærke til en gennemsnitlig leveringstid på en uge efter validering. Det var selvfølgelig ikke tilfældet, da MadWin var på ferie. Hvad jeg forstår.

Håber på dig, at det vil fungere hurtigt.

God aften 🎤



sirius
23 
08/09/2010 21:06:01

God aften,

For min del blev gaverne valideret indtil den 26/08 på MadWin og QuoVerbis ; Den sidste forsendelse er dateret den 25/08.

Hav en god aften

raphi62200
392 
08/09/2010 19:55:32

Hej cricri!

Mine sidste 2 gaver vandt ( MadLotto ) fra 19/08 og jeg modtog dem for 2 uger siden. For MadWin eller CadoVillage , udvekslede jeg dem, jeg kan ikke svare dig bedre. Hvis andre spillere har samme sag og kan svare dig ...

Hav en god aften!



DreamCentury brand logo
Gratis spil uden købsforpligtelser, gratis spil og gaver

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rettigheder forbeholdes